And I´m back on track!

Detta blir alltså min andra blogg - spännande! Gör det mer bara som en kul grej. Det är ju trots allt sista terminen i trean nu så det är full rulle varje dag med plugg och jobb. Men precis som min andra blogg jag gjorde för två år sen (!) är det ett superroligt minne! Att kolla tillbaka på foton och vad man gjorde då - det är då man inser att det ju nästan är som bortglömt. Tråkigt men sant.

Projektarbetet ska alltså in imorgon (eller bara om några timmar egentligen) men skönt nog så har jag inte behövt stresskriva. Började i god tid *stolt*. Nu är det färdigt att skickas in! Går knappt beskriva hur skönt det är att ha det avslutat och liggandes i en bunt på skrivbordet *pust*
Hela denna veckan är egentligen jäkligt tuff men det är bara att bita ihop som min familj skulle ha sagt. Skönt att de finns, så man kan skicka smått desperata sms när det blir för mycket, haha! De förstår alltid. Hur kommer det sig egentligen att de alltid vet exakt vad som bör sägas? Vad som får en att kännas bättre? Hmmm... Nu verkar det ju som om jag och Nina har börjat med telepati igen. Ett spännande fenomen!

Då har jag alltså suttit och klurat (kluriklurklur) på arkitektprovets hemuppgift som jag tänkte skicka in i år. Håll alla era tummar och tår för fan för att jag ska klara det till nästa steg! Blir så galet pepp av bara tanken att plugga det till hösten. Utbildningen passar mig verkligen som handen i hansken. Yey!

Nu ska jag faktiskt ta och umgås med mami lite, glo på en film efter allt plugg.

Muah!




Kommentarer
Postat av: Aidin

ÅÅÅ så duktig du har varit Katrin!! Du förtjänar verkligen quality-time med din mammi :)

Och du förtjänar så mcyket gott i livet, för du är en så fantastiskt god och snäll vän. Du är alltid bredvid en och du stötar en när man har problem!! jag ska hålla mina tummar och tår och allt annat jag kan hålla ;) för att du ska verkligen läsa den utbildningen för den är såå du!! Önskar all lycka till dig och hälsa och välmående :) Och projekarbetet kommer gå super, du ska vara stolt! Love ya (L)

2010-03-15 @ 22:11:51
Postat av: Nina

Jag är så stolt över dig sis! Du förtjänar det bästa här i livet (you know what I mean) och jag önskar jag kunde servera dig allt detta på ett silverfat men nu kan jag bara hålla tummarna och hoppas på en jävla massa tur för din skull! Dessutom sägs det att man uppskattar inte sina framgångar om man inte fått kämpa för dem! Skickar en telepatisk kram!!!

2010-03-15 @ 22:20:32
Postat av: Anna

håller med vad de ovanstående har skrivit.

va kul att du skaffat ny blogg förresten ;D en framtida läsare har du här haha.

2010-03-16 @ 12:28:20
URL: http://theforgottenchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0