Dagens överraskning

Attans också! Dagen började inte alls bra, vaknade med en helvetisk huvud och ryggvärk, svullen mage - ja då var det väl dags igen. You girls know the drill...just stick with it! Det var allstå det enda rätta att göra, inget soffslappande idag inte, hade en massa i skolan som jag bara inte fick missa. Alvedonen åkte ner i magen och efter att jag tyckt synd om mig själv en stund, var det dags att ta bussen till skolan.

En positiv överraskning var att mycket av snön hade smält bort, det var ju fan på tiden! Saknar verkligen att bara lägga mig på balkongen och få lite färg, det var ju trots allt ett tag sen min kropp såg några sollinjer. Nu ser jag ju ut som en lutfisk. Tack och lov för brunpuder säger jag bara, räddar en under de svenska vintrarna...my catcher in the rye! Jag tror inte många inser vad en bra grund egentligen gör, har du lagt på foundation och en cover så behövs inte så mycket mer. Denna uppfinning är helt fantastisk för morgontrötta människor som jag!



Min två absoluta favoriter jag verkligen kan rekommendera;
Maybelline Dream Satin Liquid Foundation priset ligger under 180 kr


Cover all mix, Make Up Store, 265 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0