Don't stop make it pop, DJ, blow my speakers up!

Imorgon gäller det! Preparty på Tegnérs för alla partysugna människor, mig inkluderat. Har ju varit mycket plugg nu på sistone, så jag har inte gått ut och roat mig på ett tag - ändring på det. Ska bli roligt att träffa alla på ett annat ställe än i klassrum och skolans korridorer. Jag har inte varit jättetaggad så jag köpte inte biljetten förrän idag... men bara jag sätter på en bra danslåt imorgonkväll och förfestar med mig själv som alltid, haha, (även om jag ska på en riktig förfest senare) så ska det gå! Jag brukar alltid bli pepp när jag väl står på dansgolvet, då kommer jag fan inte därifrån...!



Cause when I leave for the night, I ain't coming back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0