Ibland är det läskigt...

Fick min kallelse till Högskoleprovet idag - skiter snart på mig. Trodde först att min anmälning inte hade gått igenom, så jag fick kontakta studera.nu, men det visade sig att jag skött mig exemplariskt när det gällde att anmäla sig på rätt sätt. Hursomhelst, nu är det bara att bita ihop och "göra sitt bästa". Förhoppningsvis kommer jag inte behöva göra det så många gånger om jag kommer in till hösten. *Håller tummarna* Har faktiskt anmält mig till både programmet här i Lund och i Göteborg - nu är det bara att vänta och se! Min hemuppgift börjar se riktigt bra ut, och tiden börjar bli knapp.

Nu tänkte jag faktiskt gå och se på mina favoriter - de desperata hemmafruarna i Wisteria Lane. Spänningen tätnar.

Sköt om er!

Kommentarer
Postat av: Aidin

ÅÅå jag måste se din hemuppfgit är så nyfiken! Puss

2010-03-30 @ 23:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0