Iväg och handla

Då var det dags att åka iväg och handla påskmat. Vädret skrattar nästan åt mig. Skulle egentligen varit skönt att stanna i sängen hela dagen med tanke på att jag blivit sjuk, menmen... en stark karaktär viker sig inte för en sketen förkylning ;) Jag kan inte sluta förundras över hur fiiiint mitt rum har blivit, jag har nog inte städat så noggrant på länge, länge. Varenda list och vrå är rengjord, överallt kommer Winnies damm in...damn it! Måste iväg och köpa en kattlåda med lucka till honom idag. Bättra att investera i en sådan än att ha vitt pulver i hela lägenheten... skulle kanske börjat sälja "the real drugs", ingen skulle märkt någon skillnad :P

Kisses!

Kommentarer
Postat av: missbill

Heejsan! :D



Fin blogg:)



Kika gärna in på min med - är STYLIST OCH STYLAR NU NÅGRA GRATIS!

Helt fritt att ansöka!



Ha en jättebra dag alla!



Alla kan lyckas i livet!:D



Kisses,

Miss Bill SB-STYLING http://sarabillstroom.blogg.se

2010-04-01 @ 11:33:57
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0