Grönt på bloggen

Lookie lookie! Ny layout till min nya blogg. I like it! Tog mig bara himla lång tid att sitta och listra in koder och siffror som inte alls säger mig någonting. Men, jag fick iallafall bloggen uppdaterad och snygg! Kommer väl komma lite fler förändringar så småningom men det får vara bra för stunden. Har ju nästan fått fyrkantiga ögon från sittandet framför dataskärmen, hihi.

Mina nya linser är det många som reagerar på, vilket är kul! Jag gillar dem, även om Eva påstår att jag ser hög ut, vilket förvisso är sant. Jag får väl helt enkelt strunta i att ha de när jag går ut. Vill ju inte att de ska säga att jag röker på... Skulle så gärna vilja lägga ut bilder men som vanligt så ligger problemet i all teknik. När jag har åtgärdat det så ska jag gottgöra det med en massa smaskiga bilder!


Armband Svart
Ett att mina inköp idag. Me likie!
Lindex 49,50 kr


Kommentarer
Postat av: Nina

Haha, jag tittade på exakt det armbandet idag!!! Valde dock att inte slösa mina slantar på småprylar utan gick och sprängde 1000-kronorsgränsen på apoteket. Ibland gör det ont i själen att vara så himla vuxen och ansvarsfull;)

2010-03-16 @ 21:31:33
Postat av: Anna

jag gillar din nya design ;D

du får ha linserna nästa gång vi ses för jag vill se haha. skulle vi ses på fredag btw?

2010-03-16 @ 21:54:58
URL: http://theforgottenchild.blogg.se/
Postat av: KATRIN

Nina du får låna det av mig, när du vill!



Anna, jag tycker absolut vi ska träffas, får dock se när jag slutar jobbet på fredag men det ska nog gå. Puss Schnucki

2010-03-16 @ 22:03:46
URL: http://kena.blogg.se/
Postat av: AAA

Ciesze sie, ze znalazlas swoje "JA", tylko zacisnac zeby i isc do przodu, a na pewno sie uda. Nikt nie mowi, ze to jest latwe, ale jedno jest pewne, ze naprawde warto! I-L-Y! AAA.

2010-03-16 @ 22:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0