Maybe my future is so bright that I have to wear sunglasses after all?

Kalla mig materialist, men att köpa saker får mig på så bra humör! Jag kan gå och glädjas åt mina nyinköpa prylar i all evighet, och det behöver verkligen inte vara något stort.
Kunde inte låta bli att unna mig lite smått när jag ändå var på stan idag. Har verkligen behövt ett par nya solglasögon enda sedan mina blev rispade, och vi vet ju alla att det inte är så kul att se en stor repa framför ögonom hela tiden! Solglasögonen jag införskaffat är galet snygga! Det roliga är, och nu är jag allvarlig, att det enda jag hörde i mitt huvud när jag satte på mig de var början av låten Video Phone med Beyonce! 
I för sig så har hon ett par likande på sig i en annan video men ändå...lite kul att man får en låt på köpet liksom :)

beyonce_diva480

Om någon känner sig sugen på ett par liknande, även om de är väldigt opraktiska och det kommer sluta med att du får en massa småkedjor i ögonen, så tillverkar BLESS nu en modell inför sommarkollektionen. (Kostar kring $300)




Muah!


Kommentarer
Postat av: Aidin

OMG bEYonce (L) love hennes solglasögon !! så snygga :D puss

2010-03-16 @ 21:55:18
Postat av: Zimme

Är supernyfiken juh på hur dina brillor ser ut =D ?

2010-03-17 @ 23:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0