Shoes, shoes, lovely shoes...

Var och hämtade ut mina skor idag som jag beställde i förra veckan. Jag höll verkligen tummarna för att de skulle passa, första gången jag kör på nätshoppning när det kommer till skor! Nu går jag och öppnar skokartongen stup i kvarten för att klappa på mina älskningar! Helt underbara och precis sånna har jag letat efter. Just nu vill jag sätta upp alla mina fina skor på hyllor på mitt rum så att jag jämt kan titta på dem. Trist att man har de i kartonger egentligen, där är det ju ingen som ser dem...En walking closet är verkligen vad jag drömmer om, där har alla ens fina plagg, skor och väskor sin egna plats och slipper mosas någonstans i garderoben som nu.

Skor är en passion som jag nog delar med många av er, men speciellt mina systrar. De leder ju rejält, men i och för sig så är de ju också äldre vilket naturligtvis ger dem ett försprång, haha. Skulle jag kunnat hade jag nog gått runt i snygga skor på klack hela tiden men tyvärr så är inte Lund en klackvänlig stad med all kullersten, damn it!

Här kommer några av mina favoriter!




Skor från Bronx, "Chamois", 1449 kr



Skor från Steve Madden, "Tayla", 1999 kr


product view of: Lola Party Sandal

Skor från Bianco Footwear, "Lola party sandal", 900 kr



Skor från Bronx, "Liz", 2249 kr

För alla skoälskare kan jag rekommendera att lyssna på Paulo Nutinis låt "New Shoes" - simply perfect!

Kommentarer
Postat av: Anna

du är så gullig ;D <3

2010-03-18 @ 22:59:31
URL: http://theforgottenchild.blogg.se/
Postat av: Aidin

Hr en fråga! Jag och Becky och Nergiz bråka om hur dina nya skor ser ut. Jag har för mig att det var ankelboots och becky sa att de var mycket högre typ till knäna!? haha så hur ser dom ut, kan du inte lägga ut en bild på dom? :D pusss

2010-03-19 @ 16:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0