Snart så!

Då var fredagen nästan slut, eller natten är ju i och för sig lång som jag brukar säga efter några glas vin, men jag ska ju snart gå och lägga mig. Inget partajande här inte, bara ett sista inlägg till er :)

Ibland förundras jag över hur fort veckorna går, bara drygt två månader kvar sen så är det dags för både bal och student. Ska bli så befriande att sjunga "för vi har tagit studeeenteeen" och titta på varandra med stora leenden och en liten glädjetår i ögat... Skönt att ha fixat nästan det mesta - mössan, flaket, balklänningen...ja nu börjar det likna något, nu är det på riktigt! Det känns som om det är nu livet börjar, detta har varit någon sorts förberedelse. Det känns grymt spännande, jag menar, vart befinner jag mig om fem år?
Innan visste man att skolan väntade i mitten av augusti efter sommarlovet, nu vet man egentligen ingenting. Inte förrän i slutet av sommaren kommar de flesta av oss ha någon hum om vad vi tänkt göra till hösten. Men nu ska vi njuta av studen, sista terminen i trean! Det blir lätt att jag tittar alldeles för långt framåt i tiden och nästan glömmer bort nuet, men jag har en massa att se fram emot, umgås med mina härliga vänner som jag känt nu i tre år (!)och bara skapa oss minnen för livet!

Mina nyinköpta skor har lett till diskussioner, och för att klargöra hur de ser ut så får ni en bild här, enjoy!



 Mina älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Zimme

Va härligt! det är nästan så att man längtar tillbaka! Skolåren har bara rullat på i alla tider utan att de kännts som någon mening. Men äntligen studenten Va Härligt!



=D

2010-03-20 @ 01:32:13
Postat av: Aidin

Va jaha :P oj är de så höga :O riktigt snygga , ska ta på de nästa gång :O asheta!!!!!

2010-03-21 @ 13:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0