Göteborg och Tokio Hotel

Som några av er redan vet så var jag i Göteborg för två veckor sen där jag var och såg härliga Tokio Hotel tillsammans med Nina. Hela helgen var fullspäckad och helt underbar! Det är den jag har levt på under de två tuffa veckorna i skolan sen dess med prjoketarbete och liknande. Det var inte alls så mycket människor på konserten vilket var en lättnad! Man kunde helt enkelt njuta av den till fullo. I efterhand märkte jag dock att jag var en bra bit ifrån Nina men det var nog av ren extas jag inte hade märkt nått. Jag har ju väntat två år nu sedan deras första turné blev inställd och jag blev inte besviken! Ögongodis till MAX! Se själva, yummie...



Vackra Cothia Towers!


Lobbyn. Nice ha?


Lite vin blev det också.


Och en massa goood mat :) Fancy pizza!


Påväg till konserten.


Vägskylten
- "Tokio Hotel" (!)


This is what I´m talking about!


"Lass und laaaaufen..."


I´m dying here...


Confetti!







Kommentarer
Postat av: Aidin

OMG vilka coola kläder!111 Sjukt futuristiskt

2010-03-21 @ 13:18:03
Postat av: Nina

Tur att undertecknad höll huvudet kallt och tog awesome pics;)

2010-03-22 @ 21:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0