Bitter?

Åh nu kryper det i hela kroppen på mig- trots att jag jobbat hela dagen. Har ju lagt in en spellista på bloggen, som ni kanske märkt, med härliga sommarlåtar. Nu längtar jag till det att jag kan sätta på mig ett par klackar och en flirtig klänning och vara ute hela kvällen med vänner utan att behöva oroa mig för kaos hos Skånetrafiken pga snö eller något annat mög.

Häromdan när jag var på jobbet fick vi besök av ett gäng högljudda tjejer som fick mig att förundras över hur mycket några femtonåringar kan väsnas! Som anställd kan du heller inte säga till direkt eftersom det är kunden som står i centrum. Det verkar inte som om tanken om att alla andra förutom deras kompisar, inte vill höra deras pubertetsproblem gällande hur mycket de strulade eller söp förra helgen. Helvetet brakade loss när några killar, som var något äldre, kom in för att äta. Då lät det som en hönsgård där inne och allt tack vare fjortisarna. Efter många om och men, tio toalettbesök och hårtillfixningar, masade tjejerna iväg sig och lämnade mig med en helvetisk huvudvärk... Bitter? Ja lite... De är ju överallt!

På tal om fjortisar så måste jag bara visa er en galet rolig skämtartikel som jag har sparat under många år. Hoppas ni gillar det!

Ta hand om er!


"Fjortisen är ett flocklevande djur som ofta syns vid skymning kring McDonalds, ibland även Sibyllagrillar, i stora gäng.
Hanarna känns igen på sitt tuppliknande läte och rödprickiga ansikte där jakten på den mest IQ befriade tjejen börjar med att spela upp sin senaste ringsignal på mobilen.
Honorna känns igen på sina översminkade, konstgjorda utseenden och de rosa stringtrosorna som hänger strax under armhålorna. Byxor i barnstorlek är ofta vanligt.
Fjortisen kan upplevas som ett mycket störande djur då de under sina vandringar i samhället kan utstöta höga parningsläten. Ofta i form av svordomar som t.ex: Tönt. Hora osv. Antalet av dessa djur har ökat markant på senare tid vilket har lett till en het diskussion om det är möjligt att börja skjuta delar av populationen!"

Kommentarer
Postat av: Nina

Klockrent om fjortisar!!! Har egentligen läst den förut men det var lika kul andra omgången;) Jag är helt klart pro avskjutningen:)

2010-03-22 @ 00:23:34
Postat av: Aidin

åååå jag längtar också till sommaren!!

hahahah

hahahah vilken artikel!!! perfekt beskrivning!! :P

2010-03-22 @ 20:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0