Härligt!

Två dagar efter prepartyt sitter jag här och tänker - fan va kul det var! Träffade en massa härliga människor jag inte sett på evigheter och såklart hade jag ett underbart sällskap som jag var där med. Det bästa var när en gammal killkompis inte kände igen mig; "Skojar du med mig? Är det du? Katrin? Va du har blivit vuxen" Haha, det är inte första gången jag hör att jag har förändrats. Det gick så fort, på en termin hade jag fått former. Jag hänge ju nästan inte själv med i farten. Inte andra heller verkar det som, haha!
När musiken är bra och människorna roliga, så är det så himla roligt att gå ut och dansa och roa sig. Det är sällan man faktiskt kan gå ut och ha kul utan att en massa efterhängsna tonårskillar sitter en i hälarna resten av kvällen. På morgonen när jag vaknade läste jag ett sms Eva råkade skicka till mig av misstag när hon egentligen skulle skickat det till Nina och svallrat om vad deras lillasyster hade "hittat på" kvällen innan. Busted. Såhär skrev hon; "Haha, tog precis foto på Katrin. Sminkad, sovande och med skitiga fötter efter festandet igår. Rikig fröjd för ögat!"
Dock måste jag tillägga att fötterna inte var skitiga, bara missfärgade från mina nya skor. Damn it! Klart man inte pallar ta bort allt smink klockan tre på natten. Inget konstigt alls...

Nu ser jag verkligen fram emot student- och balutgången. Ska bli galet roligt!

Kommentarer
Postat av: Aidin

Katrin du var crazyyy den dagen :D så härligt det var att se dig så pigg och glad, man blev själv helt sprutlig av din utstrålning! :D

Ja vi måste göra om detta igen!

Och jag längtar också jättemycket till studenten och balen :D det kommer bli oerhört kul.

2010-03-29 @ 00:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0