Ny vecka - nya tag

Vad jag har slarvat med att uppdatera er! Dumma jag! Så vad är egentligen nytt? Jag har äntligen tagit mig tid att rensa ut allt onödigt skräp från mitt rum - nu känns det så skönt! Jag ställde mig själv frågan; har jag använt detta det senaste året? Om nej, så släng. Jag måste ha den taktiken annars kommer jag drunka i allt jag lyckas samla på mig under åren, gillar inte att ha för mycket prylar, luftigt ska det vara. Borde kanske ta en bild på hur snyggt det blev, eller vad säger ni?

En annan fråga jag ställde mig själv häromdagen var vad jag skulle gjort om jag vunnit så mycket som 215 miljoner kr, vilket någon faktiskt gjorde nu i helgen. Helt galet stor summa, något man verkligen inte kan föreställa sig. Visst, jag har nämt ett flertal gånger att jag någongång vill vara äckligt rik, men faktum är att efter att jag hade skaffat bil, lägenhet, åkt på semester och såklart delat med mig till familjen, betalat en ögonoperation till mamma, så hade jag egentligen inte behövt så mycket mer. 215 miljoner är nästan för mycket! Det komiska i det hela är att varken pressen eller någon annan kan få tag på snubben i fråga...

Åh.. Musik är verkligen ett uttryck för mina känslor. Jag är verkligen beroende. Har förbjudit mig själv att lyssna på vissa låtar för när jag är förälskad har jag en tendens att lyssna isönder vissa låtar som jag verkligen kan relatera till. Nu får jag den underbara känslan tillbaka. Låten strömmar ur högtalarna och jag tänker än en gång på hur mycket jag längtar tills jag ser min kärlek... snart så...snart så :)

Meet me halfway, right at the boarderline. That's where i'm gonna wait, for you. I'll be lookin out, night n'day. Took my heart to the limit, and this is where i'll stay. I can't go any further then this. I want you so bad it's my only wish...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0