Vilken utbildning som passar mig bäst?

Gjorde ett test på www.yhguiden.se och fick då ett (nästintill) klockrent resultat; 

"Du är en stark och utåtriktad människa som vet vad du vill och hur du får det. De flesta av dina beslut baseras på fakta och du blandar helst inte in känslor i onödan. Din yrkesmässiga karriär är spikrak. Troligtvis har du vetat länge att du ska bli något stort, eftersom framgång är viktigt för dig. Det är inte helt osannolikt att du i framtiden startar företag själv och bygger upp det enligt eget huvud, men för en driven person som du finns självklart också en mängd andra alternativ. Oavsett inom vilken bransch du hamnar kommer det att ligga lik längs vägarna du passerat."

Jag har så galet många mål jag vill uppnå i mitt liv, och ribban har jag satt högt! Men så länge man fortsätter att kämpa så ska det fan gå, haha! Nä men skämt åsido,

See you tomorrow peps!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0